Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (και όχι μόνο) και τις αντιρρήσεις μου γι' αυτήν έχω ξαναγράψει παλιότερα. Γιατί επανέρχομαι σήμερα; Γιατί έκανα κάποιους συνειρμούς και θέλω να τους μοιραστώ. Ο γιος μου ο Δημήτρης είναι στρατιώτης και τις τελευταίες μέρες μου έλεγε πως έχουν κάμποσα τρεξίματα μιας και φτιάχνουν το στρατόπεδο ενόψει της επιθεώρησης που περιμένουν από κάποιον στρατηγό. Μέχρις εδώ τίποτα το περίεργο. Αλλά μιλώντας πρόσφατα με φίλο - πατέρα άλλου στρατιώτη, σε άλλη περιοχή άκουσα το ίδιο πράγμα. Στην αρχή λέω πως έτυχε. Μετά όμως αρχίζουν οι συνειρμοί που λέγαμε.
Ο Μάρτης είναι ο μήνας που γίνονται οι κρίσεις των αξιωματικών. Η αξιολόγησή τους. Και πριν γίνουν θα πρέπει οι αξιολογητές να δουν πώς είναι στη δουλειά τους. Έτσι πάνε για επιθεώρηση. Και λόγω της επιθεώρησης αυτής τρέχουν όλοι να δείξουν πως όλα πάνε καλά. Χώροι βάφονται, τουαλέτες καθαρίζονται και πάει λέγοντας. Κι οι χώροι που έχουν φτιαχτεί μένουν "κλειστοί για το κοινό" μέχρι να γίνει η επιθεώρηση ώστε να είναι σε καλή κατάσταση.
Κάπως έτσι λοιπόν κι όταν θα γίνεται η αξιολόγηση σε μας. Όταν θα περιμένουμε τον αξιολογητή (το αντίστοιχο του παλιού καλού επιθεωρητή) θα κάνουμε τα καλά μας. Σάματις δεν θυμόμαστε τι γινότανε όταν θα ερχόταν ο επιθεωρητής σε μας; Που κάναμε και ξανακάναμε το ίδιο μάθημα ώστε να είμαστε σε άριστη κατάσταση; Κι αν η επίσκεψη αναβαλλόταν τι πανικός έπεφτε; Θα γυαλίζει το σχολείο (αν και δεν είναι σίγουρο πως θα έχουμε τα απαραίτητα κονδύλια για την αναβάθμιση αυτή) θα προετοιμάζονται κατάλληλα οι μαθητές (αν και όση προετοιμασία και να γίνει θα σαμποτάρουν όποιον δεν γουστάρουν), ο αξιολογητής θα προσπαθεί(;) να δει τι γίνεται και θα εντυπωσιάζεται από το πόση πρόοδο έχουν οι μαθητές στην τάξη. Και μετά; Θα γίνονται οι αξιολογήσεις σύμφωνα με το σχέδιο. Θα πρέπει να βγουν τόσοι καλοί τόσοι κακοί. Τέλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.