Πάλι τα ίδια; Δεν το έχεις ξαναβάλει αυτό; Ναι μεν αλλά. Τότε που το έβαλα το είχα με μια κρέμα που για να τη φτιάξεις ήθελε μπόλικη δουλειά. Το τελικό αποτέλεσμα πολύ ανώτερο απ' την απλή εκδοχή, άξιζε τον κόπο, είχε ταλαιπωρία αλλά τι να γίνει, τα καλά κόποις κτώνται έλεγα. Και βρέθηκα στο σπίτι της κουνιάδας μου και είχε φτιάξει μια κρέμα που δεν έμοιαζε με απλή κρέμα βανίλια. Οπότε τη ρώτησα και μου λέει πως είναι κρέμα ζαχαροπλαστικής. Καλά, παιδεύτηκες τόσο για να φτιάξεις την κρέμα; Μπα, μου λέει, έτοιμη την πήρα, σε φακελάκι Γιώτης. Δεν το πίστευα και μου το έδειξε. Επ, λέω, εδώ είμαστε. Το εκμέκ απλοποιείται. Για να τη δούμε στην πράξη. Και ψάχνοντας στο σουπερμάρκετ είδα πως όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι και σε διάφορες παραλλαγές. Με γεύση βανίλια ή μιλφέιγ ή σοκολάτα ή (δεν θυμάμαι, αλλά είχε κι άλλα). Πάμε λοιπόν.
Ετικέτες
- Γερμανία
- Λέσβος
- αλλαντικά
- αυγό
- διαιτητικά
- επετειακά
- ζαχαροπλαστική
- ζυμαρικά
- ζύμη
- κέικ
- κοινωνία
- κρέμα
- κρεατικά
- κρεμμύδια
- λαδερό
- λαχανικά
- μαρμελάδα
- μεζές
- οδηγίες
- οσπρια
- πατάτα
- ποτό
- πουλερικά
- προσωπικές ιστορίες
- ρύζι
- σάλτσα
- σαλάτα
- σούπα
- σχάρα
- σχολείο
- τηγάνι
- τουριστικοί προορισμοί
- τυρί
- φαγητό
- φούρνος
- φρούτο
- χρήμα
- ψάρι
14 Απριλίου 2026
27 Ιανουαρίου 2025
Τσίζκεϊκ -άλλη εκδοχή
Που μπορεί να το δούμε και τσιζκέικ (άλλο τονισμό δεν βρίσκω, cheesecake στ' αγγλικά). Έχω ξαναγράψει συνταγή γι' αυτό. Απλά με το ζαχαρούχο που έχω περιλάβει εκεί είχα θέμα τώρα τελευταία που άρχισα να το φτιάχνω σε μικρή ποσότητα (είτε στα ποτηράκια είτε σε μικροταψάκι). Θυμίζω πως το τσίζκεϊκ είναι ένα κέικ τυριού. Εύκολο και ευπαρουσίαστο γλυκό. Με πολλές παραλλαγές, αυτή που παρουσιάζεται εδώ είναι εύκολη. Είναι παρόμοια με την άλλη, για βάση έχει κι εδώ τριμμένο μπισκότο, άρα το ψήσιμο έχει γίνει πιο μπροστά και όταν το φτιάχνω εγώ δεν χρειάζεται να το ψήσω εγώ.
02 Ιανουαρίου 2023
Εκμέκ με τσουρέκι και κρέμα
Κάποια στιγμή μου είχε φέρει η Ειρήνη μια συνταγή για εκμέκ που η βάση του ήταν τσουρέκι (κατά προτίμηση πολίτικο). Πολλές φορές το έφτιαξα έτσι και πάντα μου άρεσε. Αλλά το καλοκαίρι έπεσα πάνω σε μια παραλλαγή που περιλάμβανε και κρέμα ζαχαροπλαστικής. Ουσιαστικά είναι ένα πάντρεμα απ' αυτά που είχα ήδη βάλει (της Φωτεινής και το απλό). Η ιδέα μου άρεσε κι απ' το καλοκαίρι είχα ανοιχτή τη σελίδα ώστε να τη φτιάξω κάποια στιγμή. Και τώρα τις γιορτές ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. Την έφτιαξα, μου άρεσε το αποτέλεσμα και την ξανάφτιαξα.
24 Μαΐου 2017
Μους ανανά
04 Σεπτεμβρίου 2016
Παγωτό γιαούρτι μηχανής
02 Σεπτεμβρίου 2016
Γιαουρτοζελέ
15 Αυγούστου 2016
Μιλφέιγ εύκολο
14 Ιουνίου 2016
Κρέμα μπαβαρουάζ με ανανά
06 Ιουνίου 2016
Κρέμα καραμελέ Κατερίνας
20 Ιανουαρίου 2016
Εκμέκ με πολίτικο τσουρέκι
25 Δεκεμβρίου 2014
Καλούα στιλ
18 Ιουλίου 2014
Φραουλοχυμός (από Πολωνία)
22 Ιουνίου 2014
Τάρτα με φράουλες
17 Μαΐου 2014
Τρουφάκια (Κικής)
Τα τρουφάκια ήταν κάποτε στη μόδα. Θυμάμαι τα πρωτοδοκίμασα όταν ήμουν στο Διδυμότειχο. Τα είχε φέρει η Κική. Μ' άρεσαν και πήρα τη συνταγή. Την ίδια εποχή με κερνάει κι η Κατερίνα που ήταν παρόμοια αλλά διαφορετικά. Πήρα κι αυτή τη συνταγή (θα τη βάλω κι αυτή στο μέλλον). Και σε λίγο καιρό ακόμα μία :) Κάποτε τα έφτιαχνα ταχτικά, αλλά τώρα τελευταία είχα πολύ καιρό να φτιάξω κάτι τέτοιο. Είναι ένα γλυκό για να κεράσεις πολλούς (ανάλογα και με το μέγεθος μπορούν να βγουν και 50 κομμάτια). Τα είχα σχεδόν ξεχάσει και μου τα θύμισαν οι μαθητές μου. Δεν θυμάμαι αν έχω γράψει πως στο σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος του πρότζεκτ φτιάχνουμε διάφορα φαγητά και τα συνδυάζουμε με γενικότερες σχετικές γνώσεις. Το πρόγραμμα τελειώνει με το τέλος της χρονιάς κι οι μαθητές μου μου πρότειναν να φτιάξουμε τρουφάκια για να κεράσουμε τους υπόλοιπους στα πλαίσια της παρουσίασης της δουλειάς μας! Κι έτσι τα ανέσυρα στην επιφάνεια ξανά!
29 Απριλίου 2014
Τσίζκεϊκ
Την μεγάλωσα την αναλογία. Η Ειρήνη παραπονέθηκε ότι ήταν λίγη η κρέμα




