02 Δεκεμβρίου 2022

TNT Skypak 6

Δυο τηλέφωνα μεταφέρθηκαν στο καινούριο κτίριο, το τέλεξ το ίδιο, έλλειψαν απ' τα γραφεία της Σμολένσκη που δουλεύαμε. Κι αυτό δυσκόλευε τις επικοινωνίες. Οπότε μπήκε θέμα πώς θα γίνει να ξεκινήσει να δουλεύει και ο καινούριος χώρος κάτι σαν υποκατάστημα, όπως του Πειραιά π.χ. Και μιας κι η διεύθυνση μου φέρθηκε εντάξει, προθυμοποιήθηκα να μετακομίσω εκεί. Ήταν πιο κοντά στο σπίτι αλλά το κέρδος της ώρας μετάβασης δεν το είχα αφού χρειαζόταν να δουλεύω παραπάνω απ' το 8ωρο. Οι επιχειρήσεις του νότιου τομέα ειδοποιήθηκαν κι έπαιρναν σε μένα, είχα και κάνα δυο κουριέρηδες ενώ παράλληλα έκανα και τις δουλειές τις κανονικές, του διευθυντή ντε. Τα πράγματα που μαζεύαμε τα ετοιμάζαμε κιόλας κι όταν πήγαινα το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο έκανε στάση, έπαιρνε κι αυτά και συνέχιζε. Εκεί τέλειωνε η βάρδια μου (εκτός κι αν άφηνα τα πράγματα και άνοιγε ο οδηγός με κλειδί, αλλά αυτό σπάνια συνέβαινε). Κάποιες μέρες είχα και το Δημήτρη δίπλα μου. Και να κλαίει το μωρό κι εγώ να προσπαθώ να μην ακουστεί στο τηλέφωνο.

Στο κτίριο αυτό γινόταν το πρώτο σορτάρισμα το πρωί, το ξεχώρισμα δηλαδή των πραγμάτων, αυτό που γινόταν στον Πειραιά. Ήταν κοντά, έμεναν όσα ήταν για εκεί, συνέχεια τα άλλα στον Πειραιά και τα υπόλοιπα κατέληγαν στην Αθήνα.

Την ίδια εποχή που ετοιμαζόμασταν να μετακομίσουμε στο νέο κτίριο ξεκίνησαν σοβαρές συζητήσεις για κλείσιμο της Ταχυδέμα Ιντερνάσιοναλ και ενεργοποίηση της TNT Skypak Hellas της εταιρίας που είχε δημιουργηθεί απ' τη μαμά. Για να γίνει αυτό θα αποζημιωνόταν η ιδιοκτησία της πρώτης που ήλπιζε σ' ένα ποσό στα 60 - 70 εκατομμύρια δραχμές.

Ανάμεσα στις εταιρίες που υπήρχαν στο ξεκίνημα ήταν κι η IML. Την εκπροσώπησή της στην Ελλάδα την είχε ο όμιλος Σεϊκέλι. Ο μπαμπάς είχε αφήσει τις εταιρίες στο γιο του Ρόνι που βασικά ήταν μπασκετμπολίστας αλλά κι οι εταιρίες δεν του κακόπεφταν. Αλλά αν δεν ασχολείσαι οι εταιρίες από μόνες τους δεν προχωράνε και μια μια φεύγαν απ' τα χέρια του. Η κούριερ ήταν η εταιρία που ήθελε να κρατήσει κι έτσι εκτός απ' την IML ανέλαβε την αντιπροσώπευση της ΧΡ (άλλη διεθνής εταιρία κούριερ). Καλή κίνηση γιατί η IML απορροφήθηκε από άλλη εταιρία κι έτσι έμεινε μόνο με την ΧΡ. Αρχές του 89 η ΧΡ εξαγοράζεται από την ΤΝΤ κι έτσι η ΤΝΤ είχε δυο αντιπροσώπους στην Ελλάδα. Τη δική μας που είχε και σημαντικό τζίρο και την άλλη που αντιπροσώπευε την ΧΡ. Οπότε στην εξαγορά εκβίαζαν τους αντιπροσώπους να ρίξουν την τιμή. Αν δεν κατεβάσεις, θα κρατήσω τον άλλον. Μ' αυτόν τον τρόπο η αποζημίωση της Ταχυδέμα ήταν στα 15 εκατομμύρια ή και λιγότερα!

Το παζάρι ολοκληρώθηκε τον Ιούνη. Οι παλιοί υπάλληλοι μπορούσαμε ή να συνεχίσουμε στην νέα εταιρία με συνέχεια της σχέσης εργασίας ή ν' απολυθούμε. Όλοι οι υπάλληλοι της ΤΝΤ συνεχίσαμε ενώ απ' την ΧΡ μόνο ο ομόλογός μου κι ένα υπάλληλος έμειναν. Εγώ συνέχισα να κάνω τον διευθυντή διακίνησης ενώ ο άλλος πήγε στα παλιά γραφεία που έμειναν σαν υποκατάστημα. Μόνο που αυτός έπαιρνε 150 χιλιάρικα κι εγώ 100!

Η καινούρια εταιρία ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία της την 1η Ιούλη (το οικονομικό έτος της μαμάς εταιρίας ήταν Ιούλη με Ιούνη του επόμενου χρόνου γι' αυτό) αλλά η μετακόμιση έγινε κάπου προς το τέλος. Τις μέρες της μετακόμισης εγώ ήμουν με άδεια κι άλλες άδειες ακολούθησαν και πάλι δούλευα παραπάνω για να καλύψω τα κενά.

Στο κτίριο είχε τοποθετηθεί απ' την αρχή συναγερμός. Μιας και ήμουνα εγώ υπεύθυνος στο γραφείο αυτό Απρίλη - Ιούλη όταν χτύπαγε ειδοποιούσε τηλεφωνικά στο τηλέφωνό μου. Κάποια στιγμή αρχίζει να βαράει σχεδόν κάθε πρωί στις 5 και κάτι η ώρα. Εκνευριστικό απ' τη μια (που με ξύπναγε) αλλά κι έπρεπε να δω τι συμβαίνει. Έπαιρνα τ' αυτοκίνητο, πεταγόμουν μέχρις εκεί αλλά δεν έβρισκα τίποτα περίεργο. Μια δυο τρεις είχε καταντήσει σκέτο πρόβλημα. Απαίτησα να αλλαχτεί το τηλέφωνο αλλά έπρεπε να βρεθεί κι ο λόγος που χτύπαγε τη συγκεκριμένη μάλιστα ώρα. Τελικά το βρήκαμε. Ο νυχτερινός του αεροδρομίου πέρναγε, άναβε το ερκοντίσιον να δροσίζεται ο χώρος και έφευγε να πάρει τα πράγματα και να γυρίσει για το σορτάρισμα. Και να μεν αυτός έβρισκε το χώρο με καλή θερμοκρασία όταν γύρναγε αλλά η λειτουργία του ερκοντίσιον έφερνε κίνηση του αέρα που την έπαιρναν χαμπάρι τα εσωτερικά ραντάρ!

Η συνέχεια και το τέλος στο επόμενο 😀

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.