21 Οκτωβρίου 2021

Μόλυβος

Συνήθως όταν γράφω για τη Μυτιλήνη, γράφω για το χωριό μου. Όμως σίγουρα υπάρχουν κι άλλα μέρη κάποια πιο όμορφα απ' το δικό μου :) Ένα απ' αυτά είναι ο Μόλυβος. Μήθυμνα τον λένε οι χάρτες αλλά όλοι οι ντόπιοι για τον Μόλυβο μιλάμε (και μιλάνε) η Μήθυμνα είναι για τα χαρτιά. Σήμερα λοιπόν θα βάλω μερικές φωτογραφίες από το Μόλυβο. Όχι δικές μου. Που έχω τραβήξει τόσες που φέτος που πήγα δεν τράβηξα ούτε μία! Εντάξει, έβαλα μια στην αρχή για να μην φαίνεται έτσι ξερή η παρουσίαση, αλλά μέχρις εκεί. Ούτε της (Μολυβιάτισσας στην καταγωγή) Μαρίας. Αλλά από άλλες παρουσιάσεις στο διαδίκτυο. Συνδέσμους δηλαδή προς τα εκεί. Π.χ.  από το μπλογκ Παλιά Μήθυμνα για όποιον θέλει να πάρει μια ιδέα πώς ήταν το χωριό τα παλιά τα χρόνια.
Αλλά βασικά από ένα παλιό μπλόγκερ, τον ANKYR που έχει αρχειακά μπλογκ για τον Μόλυβο αλλά και για την υπόλοιπη Λέσβο και που υπάρχει σταθερός σύνδεσμος εδώ δίπλα από μένα προς το γενικό μπλογκ του όπου βάζει τακτικά γελοιογραφίες της επικαιρότητας (στις οποίες υπάρχουν πολλές φορές έμμετρα σχόλια).
Στον Μόλυβο μ' αρέσει να βρίσκομαι και την ώρα του ηλιοβασιλέματος. Έτσι σας φιλοδωρώ με μια απ' τις δεκάδες (να μην πω εκατοντάδες) σχετικές φωτογραφίες που έχω βγάλει. Τι να μας πει η Σαντορίνη μπροστά σ' ένα τέτοιο μεγαλείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.