11 Αυγούστου 2023

Λουλουδάκια τεμπέλικα


Όχι, δεν ήταν η τεμπελιά που μ' έκανε να φτιάξω αυτή την εκδοχή από κολοκυθολούλουδα κι ας τα ονόμασα τεμπέλικα. Πρακτικοί ήταν οι λόγοι. Άκουσαν πως μ' αρέσουν τα λουλουδάκια και κάποιος σκέφτηκε να μου φέρει. Όμως ήταν μικρά γιατί ήταν από κολοκυθιές που κάνουν τα καλοκαιρινά κολοκυθάκια (τα μακρόστενα τα πράσινα - το πόσο έντονα πράσινα, ε, έχει πολλές παραλλαγές). Εν τω μεταξύ, τις μέρες εκείνες συζητούσα με τη θεία μου που μου είπε πως βαριέται να κάθεται να γεμίζει κι έτσι τα λουλούδια τα κόβει κι αυτά μέσα στο μείγμα και τα φτιάχνει κάπως έτσι. Αυτό μου τόχε ξαναπεί, αλλά δεν είχα δώσει σημασία. Αλλά τώρα μου φάνηκε ενδιαφέρον κι έτσι την ρώτησα λεπτομέρειες και ιδού.


Υλικά

15 λουλούδια από κολοκύθια
1 μέτριο κολοκύθι τριμμένο
1 μικρή τομάτα
1 κρεμμύδι
λίγο λάδι
250 γρ. τυρί τριμμένο (ή 100 φέτα και 150 τυρί)
2 αυγά
μαϊντανό ή δυόσμο
ρίγανη
αλάτι – πιπέρι
ίσως λίγη φρυγανιά τριμμένη (ή αλεύρι)

Εκτέλεση

Παίρνω τα λουλούδια, τα καθαρίζω από τα πράσινα γύρω τους (τα σέπαλα) και τα ψιλοκόβω.
Ψιλοκόβω και το κρεμμύδι με το κολοκύθι (τα τρίβω στον τρίφτη στο χοντρό) και τα τσιγαρίζω με το αλάτι. Προσθέτω την τομάτα να στεγνώσει.
Λίγο πριν κλείσω τη φωτιά ρίχνω τα αυγά ελαφρά χτυπημένα, τα λουλούδια, το πιπέρι και τη ρίγανη να πάρουν μια βράση με το μείγμα. Το βγάζω από τη φωτιά και προσθέτω το τυρί με τον μαϊντανό. Αν έχει νερά ακόμα, λίγη φρυγανιά να τ' απορροφήσει και να είναι στεγνό.
Παίρνω μια καλή κουταλιά και τηγανίζω σε καυτό λάδι. (Εγώ προτίμησα να τα βάλω στο φούρνο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.