25 Δεκεμβρίου 2015

Μαρμελάδα κρεμμυδιού

Χρόνια πολλά. Εορταστική συνταγή σήμερα που όμως δένει με την παραδοσιακή κρεοφαγία της ημέρας.
Τη μαρμελάδα αυτήν την έχω σαν συνταγή εδώ και χρόνια. Δεν ξέρω πώς την απέκτησα. Είναι Βέλγικη και την έχουν για να συνοδεύει ψητά. Μάλλον την είχα δοκιμάσει σε κάποιο μαγαζί στο Βέλγιο, αλλά πώς κατάφερα και βρήκα τη συνταγή δεν το ξέρω. Τη θυμήθηκα βλέποντας την κόκκινη μαρμελάδα που έχει το ΙΚΕΑ για τα κεφτεδάκια του (αν και τώρα πια δεν την βάζει ο μάγειρας αλλά την έχει λίγο παραπέρα και βάζεις όποτε θέλεις - οπότε εγώ την βάζω και σε άλλα φαγητά και σε ικανή ποσότητα μιας και μ' αρέσει). Ρίχνοντας, λοιπόν, μια ματιά στις συνταγές μου την είδα κι είπα να την δοκιμάσω να τη φτιάξω κι εγώ. Μόνο που μου φάνηκε μπόλικη κι έτσι έφτιαξα μισή δόση που ήταν αρκετή για 4 - 5 μερίδες.

Υλικά

700 γρ. κρεμμύδια κόκκινα
15 γρ. βούτυρο
160 γρ. ζάχαρη
25 γρ. κρασί κόκκινο
10 γρ. ξύδι
10 γρ. κρέμα γάλακτος

Εκτέλεση

Λιώνω το βούτυρο σε βαρύ τηγάνι (αν και, εγώ προτίμησα ελαιόλαδο, να τιμάμε και τη Μυτιλήνη, οι Βέλγοι λάδι δεν έχουν κι έτσι βάζουν βούτυρο. Εντάξει, κακώς, αύξησα λίγο την ποσότητα). Προσθέτω τα κρεμμύδια χοντροκομμένα και τη ζάχαρη και τα ψήνω σε πολύ σιγανή φωτιά για 20’. Προσθέτω τα υπόλοιπα υλικά και συνεχίζω να ψήνω για άλλα 20’.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.