20 Ιουνίου 2014

Σταφιδόψωμο

Την Τετάρτη ήταν τα γενέθλια της Ειρήνης. Κι είπα να πάω κάτι απλό στο σχολείο μου για κέρασμα. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα σταφιδόψωμο στον αρτοπαρασκευαστή. Που όπως έχω ξαναγράψει, ρίχνεις όλα τα υλικά μέσα, φεύγεις για ύπνο και μετά από κάποιες ώρες που θα ξυπνήσεις, παίρνεις έτοιμο το αποτέλεσμα. Τόφτιαξα λοιπόν, το πήγα, το φάγαμε κι όταν γύρισα στο σπίτι είπα να ρίξω μια ματιά να δω τι έχω γράψει και τι φωτογραφία έχω βάλει, μιας και έγινε κάμποση κουβέντα για τη συνταγή στο σχολείο. Κι ανακαλύπτω πως δεν την είχα ανεβάσει. Ευκαιρία λοιπόν να την παρουσιάσω από δω, αλλά δεν έχω φωτογραφία προς το παρόν αφού δεν φρόντισα (μ' έφαγε η υπερβολική σιγουριά πως ήδη το είχα κάνει). Επειδή συνήθως μου έβγαινε έξω απ' τη φόρμα, χρόνια αργότερα του προσάρμοσα τις ποσότητες προς τα κάτω λίγο.

Υλικά

320 ml νερό (καλύτερα χλιαρό)
3 κουταλιές λάδι
500 γρ. αλεύρι
65 γρ. ζάχαρη
1 κουταλιά κανέλα
λίγο γαρύφαλλο
1/2 κουταλάκι αλάτι
2 κουταλιές μαγιά νωπή ή 1 φακελάκι ξερή
200 γρ. σταφίδες

Εκτέλεση

Πρόγραμμα για γλυκό ψωμί (στη μηχανή μου είναι το 4), βάρος 1000 γρ. Βάζω στο μπολ το νερό, προσθέτω το αλεύρι που έχω ανακατέψει με τη ζάχαρη και τα υπόλοιπα υλικά και τη μαγιά. Προσθέτω και τις σταφίδες όταν σφυρίξει αν είμ' εκεί, αλλιώς τις βάζω κι αυτές από την αρχή (πάνω από τ' αλεύρι).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.