03 Ιουλίου 2013

Φακές σαλάτα

Καλοκαίρι καιρός για περισσότερες σαλάτες. Συζητούσαμε με τη Σοφία πριν λίγο καιρό για το ότι στη διατροφή μου είχα ποικιλία από όσπρια και της έλεγα πως τώρα που καλοκαιριάζει οι φακές (που εγώ τις προτιμώ σούπα) θα φύγουν και μου υποσχέθηκε να μου στείλει μια συνταγή για καλοκαιρινές φακές. Σε ένα συνδυασμό φαγητού και σαλάτας. Πέρασε κάμποσος καιρός και όταν ξανασυναντηθήκαμε με ρωτάει αν μ' άρεσε η συνταγή που μου έστειλε. Που όμως δεν είχα προλάβει ν' ανοίξω το μέιλ και δεν είχα ιδέα! Μου την έδειξε λοιπόν πρόχειρα και μ' εντυπωσίασε γιατί δεν ήταν μόνο η συνταγή αλλά συνοδευτόταν κι από σχετικές φωτογραφίες (αυτές που υπάρχουν σήμερα εδώ) και μάλιστα σε δυο παραλλαγές: με ή χωρίς ρύζι. Πάει να πει πως τις έφτιαξε για όλους μας, τις φωτογράφησε και έστειλε τη συνταγή (γι' αυτό και η καθυστέρηση στην αποστολή)!

Η σημερινή συνταγή λοιπόν δεν θα παρουσιαστεί με την κλασική μορφή (υλικά - εκτέλεση) αλλά έτσι όπως ακριβώς την πήρα στο μέιλ (μ' ένα ελάχιστο ρετούς).
Σοφία ευχαριστούμε
Απλώς βράζεις τις φακές (και το ρύζι προαιρετικά) ψιλοκόβεις ντομάτα, κρεμμύδι, αγγουράκι, πιπεριές και λίγο φρέσκο βασιλικό και στο τέλος προσθέτεις 3 κ.σ. λάδι για κάθε 250 γρ βρασμένες φακές!!
Τέλειο. Υγιεινό, χαμηλό σε λιπαρά, πλούσιο σε φυτικές ίνες (και καλός συνδυασμός που μας δίνει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής άξιας αν συνδυαστεί με το ρύζι!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.